Універсальний мінітрактор Jinma-264E з кабіною в основі своєї комплектації і базових характеристик володіє гідним потенціалом, що дозволяє справлятися із завданнями різної складності в аграрній справі, використовуватися для транспортування вантажів, виконання будівельних і комунальних робіт. З урахуванням інновацій, спрямованих на поліпшення стійкості, маневреності та вдосконалення умов праці, модель отримала практичний функціональний ресурс - кабіну з м'яким сидінням і шини більшого розміру (передні 6,5-16, задні 11,2-24). Гідравлічна схема посилена додатковим гідророзподілювачем, що розширює функціональні можливості трактора в плані застосовності з великим спектром комунального устаткування - фронтальним навантажувачем, відвалом, комунальною щіткою та ін.
Встановлений надійний 3-х циліндровий дизель YD385ВТ гарантує тривалу роботу в найскладніших умовах. Необхідна якість фільтрації повітря і високий рівень робочих показників протягом всього терміну експлуатації двигуна забезпечує триступеневий повітряний фільтр інерційно-масляного типу, оберти можна міняти і фіксувати за допомогою зручно розташованого важеля ручного газу. Встановлено захист від випадкового запуску двигуна, стартер спрацьовує тільки при вижатому зчепленні.
Конкуренцію аналогам становить потужне технічне забезпечення - повний привід, провідний передній міст, що підключається механічно, гідропідсилювач керма, два гідронасоси, дві гідропари, блокування заднього диференціала. За рахунок конструктивної особливості установки коліс можна змінювати ширину колії. Для зменшення буксування і поліпшення зчеплення ведучих коліс з грунтом трактор має спеціальний пристрій, за допомогою якого збільшується навантаження на задні провідні колеса. Механічний довантажувач вмонтований в навісний пристрій трактора і контролює силу, що притискає колеса трактора до грунту або навпаки.
Зчіпку трактора з додатковим обладнанням полегшує маятниковий причіпний пристрій (з функцією регулювання точки причепа по ширині трактора і по висоті), тобто, поздовжня тяга може переміщатися вправо або вліво від осі трактора і фіксуватися за допомогою чеки в одному з положень на поперечині. Маятниковий причіпний пристрій допомагає поєднати лінії тяги трактора з напрямком тягового опору с.-г. машини та підвищити курсову стійкість агрегату, тим самим забезпечуючи більшу маневреність техніки.
Необхідні параметри мікроклімату всередині салону підтримує встановлена 2-х швидкісна система опалення та вентиляції повітря (вмонтована в стелю), розподіл повітряних потоків відбувається за рахунок 6-ти сопел. Вентилятор з естетичною решіткою, функцією автоматичного коливання і регулюванням кута нахилу дарує відчуття прохолоди в жаркі дні. Природна вентиляція здійснюється через люк на даху, вікна і прочинені двері. Заднє вікно, при необхідності, можна використовувати як аварійний вихід. Є плафон салону. Встановлено радіоприймач з портом для карти пам'яті, USB роз'ємом і колонками.
Сидіння оператора - з регулюванням по зросту і ременем безпеки. Комбінована панель об'єднує інформацію про робочий стан і готовність машини до початку роботи. Тахометр, лічильник годин роботи, покажчики рівня палива, температури охолоджуючої рідини, тиску масла, контрольні лампочки покажчиків повороту, роботи АКБ, світла і ін. чітко виводять потрібні показники на екран приладів. Зручно розташовані кнопки управління світлом з підсвічуванням. Є звуковий сигнал і аварійна сигналізація.
Трактор відрізняється класичним дизайном корпусу. Капот алігаторного типу відкривається назад по ходу трактора, в закритому положенні - спирається на гумові подушки (є замки з регулюванням), що дозволяє надійно фіксувати його при русі. У задній частині капота є люк для доступу до горловини паливного бака. Блок-фара представляє дальнє/ближнє світло і габарити. Передні повороти і розпізнавальні (стоянкові) вогні розташовані на даху кабіни в передніх ліхтарях. Двосекційні задні ліхтарі з розсіювачами і відбивачами, а також задні робочі фари - вдале конструктивне і дизайнерське рішення по оснащенню трактора оптикою, що надає потужний світловий пучок і якісну видимість в нічний час.
Трансмісійні барабанні гальма, застосовувані в моделі, виконують функцію робочого і стоянкового гальма. Кожна педаль забезпечує роздільне гальмування правого або лівого заднього колеса трактора. Передбачено блокування педалей стопорною планкою для одночасного гальмування обох коліс. Педалі гальма і зчеплення мають упори, що запобігають зісковзуванню ніг оператора під час роботи. Безумовне смислове навантаження безпеки і зручності управління несуть два сферичних дзеркала заднього виду.
Подивитися, протестувати, оцінити і купити трактор Jinma-264E з кабіною ви можете на нашому виставковому майданчику.