Модифікація JMT-3244HXRN (Джинма-3244HXRN) з реверсом і широкими шинами - оптимальне конструктивне рішення в розробці техніки з якісної начинкою і гідної базовою комплектацією. Встановлений реверсний механізм прискорює процес зворотно-поступальних рухів машини і є функціонально зручним при необхідності швидкого маневрування. Комплектація шинами більшого розміру (передні 6,5-16, задні 11,2-24) поліпшує зчеплення трактора з грунтом і збільшує його тягове зусилля.
Крім цього, трактор акумулює в собі все необхідне для продуктивної роботи - повний привід, провідний передній міст, що підключається механічно, гідропідсилювач керма, два гідронасоси, гідропару, блокування заднього диференціала. Надійний 3-х циліндровий дизель YD385Т гарантує безперебійну роботу в умовах великих інтенсивних навантажень. Фільтрацію повітря і високий рівень робочих показників протягом всього терміну експлуатації двигуна забезпечує триступеневий повітряний фільтр інерційно-масляного типу, для поліпшення вентиляції передбачені додаткові повітрозабірники.
Модель володіє абсолютно новим дизайном капота і сучасної галогенної оптики. Капот вражає новизною своїх форм. Плавні контури огинають приховану під ним міць, візуально окреслюють вертикальну решітку радіатора з центральним логотипом марки - знаменитим золотим конем. Великі передні фари з елегантними виразними лініями капота визначають яскравий вигляд передньої частини трактора, інтегровані в фари покажчики поворотів - підсилюють загальне враження. Привабливість зовнішнього вигляду трактора підкреслюється емблемою заводу-виробника.
З огляду на першочергове призначення трактора для професійного використання в фермерських господарствах, передній ведучий міст (хитний, портального типу, тобто балка не співвісна з колесами) покликаний забезпечувати оптимально необхідний агротехнічний просвіт для міжрядної обробки високостеблових просапних культур. Конструктивно важливий аспект - механічний довантажувач ведучих коліс, вмонтований в навісний пристрій трактора, маятниковий причіпний пристрій з функцією регулювання точки причепа по ширині і висоті, можливість зміни колії передньої і задньої осі, капот алігаторного типу, що високо відкривається назад по ходу трактора.
Місце оператора обладнано комфортним сидінням з регулюванням по зросту (є отвір для зливу дощової води) і сферичними дзеркалами заднього виду. Для зручності посадки і роботи - підніжка, поручні на рамці торпедо, крила на передніх колесах, ручки на задніх крилах і ящик для інструменту. Педалі гальма з функцією ручного забезпечують роздільне гальмування правого або лівого заднього колеса трактора, покращуючи маневреність. Передбачено блокування педалей стопорною планкою для одночасного гальмування обох коліс. Педалі гальма і зчеплення мають спеціальні опори від прослизання ніг оператора під час роботи.
Панель приладів (з інформативними показниками робочого стану трактора), раціональність в розташуванні систем управління, кнопок управління світлом з підсвічуванням, в організації робочого простору, звуковий сигнал і аварійна сигналізація - все в комплексі і повністю відповідає вимогам безпечного і комфортного керування трактором.
Освітлення і світлову сигналізацію представляють стильна сучасна блок-фара (з дальнім/ближнім світлом і поворотами), двосекційні передні ліхтарі (з дублюючими передніми поворотами і стоянковими вогнями), двосекційні задні ліхтарі з розсіювачами і відбивачами та окремо встановлені червоні відбивачі. Секція світла стоянки вмикається окремою кнопкою.
Широкий функціонал, економічність, надійність систем і агрегатів, можливість застосування з великим спектром навісного та причіпного обладнання і доступний ціновий діапазон дозволяють трактору займати впевнену позицію техніки-універсала в ряду своїх найближчих аналогів і конкурентів.
Подивитися, протестувати, оцінити і купити трактор JMT-3244HXRN ви можете на нашому виставковому майданчику.